Home » Tag Archives: شیخ العرب والعجم بدیع الدین شاہ الراشدی السندھی رحمہ اللہ

Blog Archives

قسط 195 بدیع التفاسیر

قسط 195 ۔۔۔ احسن الکتاب فی تفسیر ام الکتاب شیخ العرب والعجم علامہ سید ابو محمد بدیع الدین شاہ الراشدی رحمہ اللہ الطاعۃ: اتباع(پیروی) کرتے ہوئے کسی حکم کی موافقت کرنا۔ الطبع: غیرارادی طور پر کسی حالت کا انسان کے اوپر واقع ہونا نیز طبع باء کے جزم کے ساتھ وہ طبیعت یا فطرت جس پر انسان کو پیداکیا گیا …

Read More »

قسط 194 بدیع التفاسیر

قسط 194 ۔۔۔ احسن الکتاب فی تفسیر ام الکتاب شیخ العرب والعجم علامہ سید ابو محمد بدیع الدین شاہ الراشدی رحمہ اللہ الریاضۃ: اپنے اخلاق کو سدھارنے اور طبعی ہوس سے اسے محفوظ رکھنا۔ الزراریۃ: زرارہ بن اعین کی جماعت جو اللہ کی صفات کو حادث یعنی نئی پیداہونے والی کہتے ہیں۔(نعوذباللہ من ذالک) الزعفرانیۃ:  جو اللہ تعالیٰ کےکلام کو …

Read More »

قسط 193 بدیع التفاسیر

قسط 193 ۔۔۔ احسن الکتاب فی تفسیر ام الکتاب شیخ العرب والعجم علامہ سید ابو محمد بدیع الدین شاہ الراشدی رحمہ اللہ الحدیث القدسی: جسے رسول اللہ ﷺ اپنے الفاظ کے ساتھ اللہ تعالیٰ سے روایت کریں۔ یعنی اس کا معنی ومفہوم اللہ تعالیٰ کی طرف سے ہو مگر الفاظ کا نزول قرآن مجید کی طرح نہ ہو، یاد رہے …

Read More »

قسط 192 بدیع التفاسیر

قسط 192 ۔۔۔ التصدیق:اپنے اختیار سے خبر دینے والے کی طرف سچ کی نسبت کرنا۔ التصغیر:کسی اسم کے صیغہ میں معنی کی تبدیلی کیلئے ردوبدل کرنا، کبھی یہ اس کی کمی یا قلت بیان کرنے کیلئے کیاجاتاہے تو کبھی تکریم وپیار کی خاطر مثلاً:رجل سے رجیل التطبیق: دومعارضین کو باہم ملانا۔ التطوع: فرض یاواجب کے علاوہ دوسرے اعمال۔ التطویل: اہل …

Read More »

قسط 191 بدیع التفاسیر

قسط 191 ۔۔۔ الاشارۃ: جوصرف صیغہ اشارہ سےثابت ہو، متکلم کو بات کرنے کی ضرورت محسوس نہ ہو یاجو چیزلغوی اعتبار سے نفس کلام سے معلوم ہومگر متکلم کو وہ مقصود نہ ہو اور نہ سیاق کلام اس کےلئے ہو اسے اشارۃ النص کہتے ہیں ۔ الاشتقاق: ایک لفظ کو دوسرے لفظ سے نکالنا اس شرط کے ساتھ کہ وہ دونوں …

Read More »

قسط 190 بدیع التفاسیر

قسط 190 ساتویں فصل ان خاص اصطلاحات کابیان جن کاذکر تفسیر قرآن میں آنے کی توقع ہے علامہ سید شریف علی بن محمد الجرجانی نے اپنی کتاب ’’التعریفات‘‘ میں عام مستعمل ہونے والی اصطلاحات کوحروف تہجی یعنی الف بائی ترتیب سےجمع کیا ہےان میں سے خاص اور ضروری استعمال ہونےوالے الفاظ کویہاں درج کیاجاتاہے،حسبِ ضرورت بعض الفاظ کو سمجھانے کیلئے …

Read More »

بدیع التفاسیر قسط 187

۔ قسط 187 ۔۔۔ احسن الکتاب فی تفسیر ام الکتاب تیسری فصل: لغت عربیہ سے قرآن مجید کی تفسیرکابیان اللہ تعالیٰ کافرمان:[اِنَّآ اَنْزَلْنٰہُ قُرْءٰنًا عَرَبِيًّا لَّعَلَّكُمْ تَعْقِلُوْنَ](یوسف:۲) [وَّھٰذَا لِسَانٌ عَرَبِيٌّ مُّبِيْنٌ](النحل:۱۰۳) [قُرْاٰنًا عَرَبِيًّا لِّــقَوْمٍ يَّعْلَمُوْنَ۳ ](حم السجدہ:۳) [اِنَّا جَعَلْنٰہُ قُرْءٰنًا عَرَبِيًّا لَّعَلَّكُمْ تَعْقِلُوْنَ۝۳ۚ ] (الزخرف:۳) [وَھٰذَا كِتٰبٌ مُّصَدِّقٌ لِّسَانًا عَرَبِيًّا ](الاحقاف) آیات کاخلاصہ یہ ہےکہ قرآن حکیم عربی زبان میں …

Read More »

بدیع التفاسیر قسط 186

۔ قسط 186 ۔۔۔ احسن الکتاب فی تفسیر ام الکتاب شیخ العرب والعجم علامہ سید ابو محمد بدیع الدین شاہ الراشدی رحمہ اللہ نیز سعد بن منصور عمران بن حصین سے روایت کرتے ہیں کہ لوگ احادیث کا مذاکرہ کررہے تھے کہ کسی شخص نے کہا کہ انہیں چھوڑ دو ہمیں قرآن سناؤ، تو سیدناعمر نے فرمایا: انک احمق اتجد …

Read More »

۔ قسط 182 ۔۔۔ احسن الکتاب فی تفسیر ام الکتاب (بدیع التفاسیر)

قسط 182 ۔۔۔ احسن الکتاب فی تفسیر ام الکتاب شیخ العرب والعجم علامہ سید ابو محمد بدیع الدین شاہ الراشدی رحمہ اللہ میںنے بشر سےکہا:توسوال کرے گا یامیں پہلے سوال کروں؟ بشر نے کہا تو سوال کر۔ میں نےکہا توقرآن کومخلوق کہتا ہے؟ کہا:ہاں، میں قرآن کو مخلوق کہتا ہوں۔میں نے کہا اس صورت میں تجھے تین بات میں سے …

Read More »